مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-25سياسي

آثار برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان نصب می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: آثار برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در مناطق مختلف کلانشهر اصفهان جانمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قنادنیا پیش از ظهر شنبه در نشست خبری نخستین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی اصفهان، با بیان اینکه پیش تر 6 سمپوزیوم (گردهمایی فلسفی- علمی) به صورت داخلی برگزار کرده بودیم، اظهار داشت: سمپوزیوم مجسمه و نماد برای نخستین بار در اصفهان در سطح بین المللی در حال برگزاری است.

وی افزود: در پی فراخوانی که هیئت انتخابیه و شورای تخصصی در حوزه نماد و مجسمه اعلام کرد 37 هنرمند تراز اول کشور شامل 27 هنرمند داخلی و 10 هنرمند خارجی دعوت شدند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: 70 اثر به دبیرخانه نخستین سمپوزیوم بین المللی مجسمه اصفهان رسید که 14 اثر شامل 11 اثر داخلی و سه اثر خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه و ارمنستان در هیئت داوران انتخاب شد.

قنادنیا با اشاره به اینکه سمپوزیوم از 24 بهمن ماه آغاز بکار کرده است و تا هشتم اسفند ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده در ایام عید نوروز و به مدت 2- سه ماه به صورت تجمعی در شهر اصفهان جانمایی خواهد شد و سپس با نظر خود هنرمندان در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان به طور دائمی نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان نصب می شود

آثار برگزیده سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در اصفهان نصب می شود