مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-25سياسي

هزار تبعه افغان در البرز با سواد می شوند


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت:  امسال یک هزار نفر از اتباع خارجی با شرکت در کلاس های سواد آموزی از نعمت سواد خواندن و نوشتن برخوردار می شوند.

- ایسنا/البرز معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت:  امسال یک هزار نفر از اتباع خارجی با شرکت در کلاس های سواد آموزی از نعمت سواد خواندن و نوشتن برخوردار می شوند.

رویا عسگرپور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه آموزش اتباع در ایران با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: در سال جاری حجم ابلاغی به استان برای ثبت نام مهاجرین یک هزار نفر اعلام شده که 800 نفر برای دوره سوادآموزی و 200 نفر هم برای دوره انتقال است.

وی بیان کرد: بر این اساس، اتباع و مهاجرین خارجی بی سواد می توانند با مراجعه به اداره های آموزش و پرورش محل سکونت خود برای ثبت نام اقدام کنند.

عسگر پور یادآورشد: آن دسته از اتباعی که مدارک هویتی اعم از کارت آمایش، پاسپورت و برگه حمایت تحصیلی ارائه می ‎دهند، پس از استعلام گیری و ثبت در سامانه می ‎توانند از آموزش، کتاب و لوازم التحریر رایگان نهضت سوادآموزی برخوردار شوند و افرادی که هیچ یک از این مدارک را ندارند، می توانند به صورت موقت با برگه تردد ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار تبعه افغان در البرز با سواد می شوند

هزار تبعه افغان در البرز با سواد می شوند