مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-25سياسي

خانه های پوشالی، فسادی که با زلزله آشکار شد/اردوغان با ویرانی ها چه خواهد کرد؟


همزمانی زلزله بزرگ ترکیه با فضای انتخاباتی این کشور، فضای سیاسی و رسانه ای این کشور را به شدت پیچیده کرده است و هرکدام از گروه های سیاسی را نگران سرنوشت خود کرده است.

- همزمانی زلزله بزرگ ترکیه با فضای انتخاباتی این کشور، فضای سیاسی و رسانه ای این کشور را به شدت پیچیده کرده است و هرکدام از گروه های سیاسی را نگران سرنوشت خود کرده است.

اما حالا این روزها در ترکیه چه خبر است؟ ایسناپلاس- سمیرا کریمشاهی: پیش از آن که ترکیه با زلزله فاجعه بار ششم فوریه مواجه شود، فضای این کشور حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته بود.

دولت حاکم و احزاب مخالف در حال راه اندازی کارزارهای سیاسی علیه یکدیگر شدند تا هر روز این فرصت سه ماهه تا انتخابات ریاست جمهوری به غنیمت شمرده شود.

اما زلزله در ترکیه به یکباره فرصت ها و تهدیدهای تازه و پیش بینی نشده ای را به دامان بازیگران سیاسی این کشور انداخت.

اردوغان، رییس جمهور ترکیه امیدوار بود اختلاف در اردوگاه مخالفان و احتمال از هم پاشیده شدن ائتلاف شش حزب مخالف(ائتلاف اتحاد ملت) او و دولتش، تا حد زیادی تمدید دوران ریاست جمهوری اش را در انتخابات آتی تامین کند.

پیش از زلزله قرار بر آن بود در روزهای پایانی بهمن ماه احزاب مخالف، بالاخره فردی که می بایست نامزد انتخایات ریاست جمهوری شود و با اردوغان به رقابت بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های پوشالی، فسادی که با زلزله آشکار شد/اردوغان با ویرانی ها چه خواهد کرد؟

خانه های پوشالی، فسادی که با زلزله آشکار شد/اردوغان با ویرانی ها چه خواهد کرد؟