مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-25اجتماعي

اهمیت تقویت و پیشبرد معارف قرآنی در محافل آموزشی


رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه قرآن محوری و تبیین ادبیات قرآنی از رویکردهای مهم دانشگاه است، گفت: تقویت و پیشبرد معارف قرآنی در محافل آموزشی بسیار اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرید نجفی صبح شنبه در شورای فرهنگ عمومی گیلان، اظهار کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها و مراکز عالی در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه قرآن محوری و تبیین ادبیات قرآن از رویکردهای مهم دانشگاه است، افزود: تقویت و پیشبرد معارف قرآنی در محافل آموزشی بسیار اهمیت دارد و باید استمرار داشته باشد.

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه پرورش نیروهای انسانی قرآن محور مورد تاکید است، گفت: توانمندسازی سرمایه اجتماعی بر پایه معارف قرآنی و جهت دهی به نگرش ها و اندیشه ها با معیارهای قرآنی باید در اولویت قرار گیرد.

ارتقای آموزشی معلمین در بخش مفاهیم قرآنی باید در اولویت قرار گیرد محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: آموزش مفاهیم قرآنی در مدارس به صورت غیررسمی در حال انجام است که برای ساماندهی آن برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه فضای آموزش رسمی و غیررسمی مباحث قرآنی باید ساماندهی شود، گفت: مدرسین و بنیادهای علمی و قرآنی در مدارس باید تقویت و بروز رسانی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تقویت و پیشبرد معارف قرآنی در محافل آموزشی

اهمیت تقویت و پیشبرد معارف قرآنی در محافل آموزشی