مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-25سياسي

عنوان چهارمین تولیدکننده نانویی برای ایران به دلیل همت دانشمندانش به دست آمده است


ارزش شروع خوب به پایان خوب آن است/ اهل بیت را واسطه انتخاب ها و اتفاقات بزرگ زندگی قرار دهیدحجت الاسلام رستمی ضمن تاکید بر اهمیت پایان خوب برای شروع های خوب، - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: کشور ما با اینکه روزی محتاج سیم خاردار بود، امروز فقط به همت دانشمندان خود به چهارمین کشور تولیدکننده دانش نانو شده است.

ارزش شروع خوب به پایان خوب آن است/ اهل بیت را واسطه انتخاب ها و اتفاقات بزرگ زندگی قرار دهیدحجت الاسلام رستمی ضمن تاکید بر اهمیت پایان خوب برای شروع های خوب، لازمه آن را بهره مندی از راهنمای مشرف به مسیر و انتخاب های خوب و درست دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در آیین اختتامیه دومین رویداد ملی آینده روشن که شب گذشته در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، از رتبه های برتر آزمون سراسری خواست تا شروع خوبشان را خوب هم به پایان برسانند و غرور این دستاورد باعث رکودشان نشود.

رستمی با اشاره به نمونه هایی از شروع های خیر با پایان های شر از صدر اسلام تاکنون افزود: اخرین نمونه، یکی از دوستان بود که در امریکا مشغول تحصیل در مقطع دکترا می باشد و حین پروژه علمی اش متوجه شده بود بناست حاصل این پروژه مورد استفاده پنتاگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان چهارمین تولیدکننده نانویی برای ایران به دلیل همت دانشمندانش به دست آمده است

عنوان چهارمین تولیدکننده نانویی برای ایران به دلیل همت دانشمندانش به دست آمده است