مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-25اقتصادي

نهال رایگان امسال هم در کرج توزیع می شود


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه ریزی برای کاشت بیش از 15 هزار اصله نهال در طرح استقبال از بهار خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه ریزی برای کاشت بیش از 15 هزار اصله نهال در طرح استقبال از بهار خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه درختکاری برای توسعه فضای سبز در مناطق دهگانه اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز طرح استقبال از بهار، شاهد کاشت بیش از 15 هزار اصله نهال در مناطق مختلف خواهیم بود.

او ادامه داد: سرو، ارغوان، زبان گنجشک، چنار و نارون از جمله درختانی هستند که در این طرح کاشته می شود و همگی سازگار با اقلیم کرج بوده و در مقابل کم آبی هم مقاومت دارند.

عاقلی توضیح داد: در کنار درختکاری در سطح شهر، عملیات جنگل کاری و طرح توسعه کمربند سبز کرج در اراضی پیرامونی شهر، خصوصاً در ضلع جنوب و جنوب غرب کرج و در مناطقی از جمله باغستان و بزرگراه شمالی با جدیت پیگیری می شود.

این مسئول در پایان به برنامه توزیع نهال همزمان با هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: در آستانه هفته درختکاری، جدول مکان های توزیع نهال اعلام می شود و علاوه بر آن ارائه بروشور و دستورالعمل نحوه کاشت و نگهداری از گونه های نهال مثمر و غیر مثمر در محل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال رایگان امسال هم در کرج توزیع می شود

نهال رایگان امسال هم در کرج توزیع می شود