مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-25اقتصادي

کمک 900 میلیون تومانی مردم استان قزوین به زلزله زدگان خوی


سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: شهروندان نوع دوست قزوینی 900 میلیون تومان به زلزله زدگان خوی، کمک نقدی اهدا کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین خویینی با بیان اینکه مردم قزوین 900 میلیون تومان به زلزله زدگان خوی کمک کردند، گفت: از این میزان 800 میلیون تومان به شماره حساب اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر واریز شده و 100 میلیون تومان هم به کمک های نقدی جمع آوری شده در پایگاه های سیار، راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه اختصاص داشته است.

وی افزود: در کنار کمک های نقدی یاد شده سه هزار تخته موکت 3 در 2 و مقادیر قابل توجهی نیز پتو و هیتر برقی و اقلام خوراکی اهدایی مردم قزوین برای زلزله زدگان خوی ارسال شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز هزار و 400 دستگاه در مرحله اول و 907 دستگاه چادر ویژه اسکان برای زلزله زدگان خوی ارسال شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مطابق قانون هلال احمر مسوول جمع آوری کمک های مردمی برای حادثه دیدگان است، تصریح کرد: از مردم استان درخواست داریم کمک های غیرنقدی خود شامل پتو، موکت و هیتر برقی برای کمک به زلزله زدگان خوی را به شعب هلال احمر تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 900 میلیون تومانی مردم استان قزوین به زلزله زدگان خوی

کمک 900 میلیون تومانی مردم استان قزوین به زلزله زدگان خوی