مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-25سياسي

تفسیر موضوعی شهید صدر، پژوهش های منتج به نظریه است


عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: روش های موضوعی مرسوم که به عنوان روش موضوعی شهید صدر ارائه می شوند، هیچ کدام روش و دغدغه های این شهید نیست.

- عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: روش های موضوعی مرسوم که به عنوان روش موضوعی شهید صدر ارائه می شوند، هیچ کدام روش و دغدغه های این شهید نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، سومین نشست از سلسله درس گفتارهای تفسیر موضوعی شهید صدر به همت اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و با همکاری پژوهشگاه تخصصی شهید صدر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی برگزار شد.

سعید بهمنی عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این نشست گفت: تفسیر موضوعی شهید صدر، پیشرفته ترین تفسیری است که تاکنون در میراث علمی ما تبیین شده است و پیشنهاد می دهم به جای تفسیر موضوعی شهید صدر، از عنوان پژوهش منتج به نظریه استفاده کنید؛ زیرا تفسیر موضوعی شهید صدر تنها یک روش نیست، بلکه آنچه شهید صدر می گوید، یک رویکرد فوق العاده دارای ظرفیت است.

ویژگی تفسیر موضوعی شهید صدر، پیشرفته بودن در رویکرد است عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: ما امروز هیچ رویکردی پیشرفته تر، نیرومندتر و پرظرفیت تر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر موضوعی شهید صدر، پژوهش های منتج به نظریه است

تفسیر موضوعی شهید صدر، پژوهش های منتج به نظریه است