مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-25اجتماعي

کاهش 60 کیلومتری مسیر پایتخت نشینان طی هفته آتی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال و سال آینده 23 تقاطع در پایتخت رفع نقص خواهد شد و در نتیجه آن صد و یک کیلومتر مسیر شهروندان تهرانی کاهش پیدا می کند.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال و سال آینده 23 تقاطع در پایتخت رفع نقص خواهد شد و در نتیجه آن صد و یک کیلومتر مسیر شهروندان تهرانی کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی در این مورد گفت: 98 تقاطع از 23 تقاطع تهران دارای نقص هستند و باید به سرعت مشکل آنها را برطرف کنیم، 23 تقاطع را برای رفع نقص برای امسال و سال بعد در دستور کار قرار دادیم که با افتتاح امروز و هفته بعد، 11 تقاطع به افتتاح خواهد رسید و 60 کیلومتر راه کوتاه خواهد شد.

وی افزود: 430 تقاطع بزرگراهی در شهر تهران داریم که نقایص موجود در آنها سبب می شود که مردم بیش از 780 کیلومتر در روز مسیر بیشتری را طی کنند.

به طور مثال در بزرگراه بسیج و شهید محلاتی از این موارد داریم که باعث افزایش مصرف بنزین و آلودگی هوای تهران و اتلاف وقت مردم می شود.

شعبانی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت در مورد افتتاح های امروز شنبه در تهران، عنوان کرد: امروز بهره برداری از پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی و مسیرهای دسترسی تقاطع بزرگراه های امام علی (ع) و بزرگراه شهید نجفی رستگار انجام می شود و 22 کیلومتر از مسیر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 کیلومتری مسیر پایتخت نشینان طی هفته آتی

کاهش 60 کیلومتری مسیر پایتخت نشینان طی هفته آتی