مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-25سياسي

برگزاری آزمون سراسری داوری و میانجیگری قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی در سمنان


مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد سمنان از برگزاری آزمون های داوری و میانجیگری و جامع کارکنان توسعه حل اختلاف قوه قضاییه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی واحد سمنان از برگزاری آزمون های داوری و میانجیگری و جامع کارکنان توسعه حل اختلاف قوه قضاییه توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد 6اسفند در گفت وگو با ایسنا گفت: صبح روز جمعه، پنجم اسفندماه و به صورت همزمان با سراسر کشور، آزمون های داوری و میانجیگری و جامع کارکنان توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان برگزار شد و 100 نفر در استان سمنان در این آزمون شرکت کردند.

وی افزود: نتایج دو آزمون بزرگ و سراسری شامل آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری قبل از سال 1402 (همین ماه) از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.

ir اعلام می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به اینکه در این آزمون ها دانش آموختگان رشته های حقوق، فقه و اصول و معارف اسلامی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و علوم تربیتی و طلاب دینی در این دو آزمون شرکت کردند خاطرنشان کرد: بیش از 18 هزار نفر در سراسر کشور در این دو آزمون شرکت کردند و نتایج آزمون تا پایان اسفند ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون سراسری داوری و میانجیگری قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی در سمنان

برگزاری آزمون سراسری داوری و میانجیگری قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی در سمنان