مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-25فرهنگي

حاشیه هایی که به «ملاقلی پور» چسبیده است/ حذف بخش هایی از «کتونی زرنگی»


کارگردان «کتونی زرنگی» پخش این سریال بعد از توقیف سه ساله را به فال نیک گرفته، می گوید: امیدوارم این اتفاق صرفا در مورد «کتونی زرنگی» نباشد و این مسیر برای همکاران دیگر ما که پیشکسوت هستند هم باز شود.

- حاشیه هایی که به ملاقلی پور چسبیده است/ حذف بخش هایی از کتونی زرنگی کارگردان کتونی زرنگی پخش این سریال بعد از توقیف سه ساله را به فال نیک گرفته، می گوید: امیدوارم این اتفاق صرفا در مورد کتونی زرنگی نباشد و این مسیر برای همکاران دیگر ما که پیشکسوت هستند هم باز شود.

وی همچنین از حذف بازی برزو ارجمند و ضبط دوباره سکانس هایی خبر داده که در آن حمید ابراهیمی جایگزین نقش این بازیگر شده است و تصریح می کند: با وجود اینکه بازی حمید فرخ نژاد در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، سیاست های صداوسیما پذیرای چنین رویکردی نبوده، بازی برزو ارجمند را پس از حاشیه های اخیر حذف کرد.

علی ملاقلی پور ـ کارگردن سریال کتونی زرنگی ـ که این مجموعه اولین سریال او در تلویزیون محسوب می شود، بعد از پخش آن در پی توقف سه ساله، در گفت وگویی با ایسنا شرکت کرد.

شبکه سه سیما پخش سریال کتونی زرنگی را در جدول پخش خود جانمایی کرد و این سریال از دوشنبه ـ 17 بهمن ماه ـ ساعت 20 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه هایی که به «ملاقلی پور» چسبیده است/ حذف بخش هایی از «کتونی زرنگی»

حاشیه هایی که به «ملاقلی پور» چسبیده است/ حذف بخش هایی از «کتونی زرنگی»