مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-25ورزشي

هفته دوم و محک جدی والیبال بازان ساحلی پارس جنوبی


رقابت های هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور در بوشهر محک خوبی برای تیم والیبال ساحلی پارس جنوبی برای ادامه راه در مسیر قهرمانی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور بود.

- ایسنا/بوشهر رقابت های هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور در بوشهر محک خوبی برای تیم والیبال ساحلی پارس جنوبی برای ادامه راه در مسیر قهرمانی لیگ برتر والیبال ساحلی کشور بود.

سرمربی تیم والیبال ساحلی پارس جنوبی شامگاه جمعه 5 اسفند در پایان مسابقات روز دوم سومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی کشور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در روز دوم از دومین هفته لیگ سوم والیبال ساحلی کشور دو بازی حساس مقابل تیم جوان و با انگیزه شهید آزادیان نوشهر محکی جدی برای تیم ما بود که خوشبختانه با تکیه بر تجربه و توان بازیکنان خود و تغییر تاکتیک توانستیم تیم قدرتمند نوشهر را شکست دهیم تا در ادامه لیگ با انگیزه تر در مسابقات حاضر شویم.

رضا نایینی تصریح کرد: پس از هفته آینده که یک دیدار نسبتا سبک در زاهدان با رقبای خود داریم چهل روز فرصت داریم تا آمادگی مطلوب را برای ادامه لیگ کسب کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه اولین هفته رقابت ها در سال آینده در شهرستان دیّر و با میزبانی پیکان این شهر برگزار می شود ما یک اردوی یک ماهه را در مجموعه ورزش ساحلی پارس جنوبی برگزار می کنیم تا آمادگی تیم برای ادامه رقابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دوم و محک جدی والیبال بازان ساحلی پارس جنوبی

هفته دوم و محک جدی والیبال بازان ساحلی پارس جنوبی