مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 07:452023-02-25سياسي

مساجد بین راهی افزایش یابد


ساخت مساجد در دین مبین اسلام اهمیت فراوانی دارد و در قرآن کریم 28 بار در خصوص مسجد اشاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم درویشی عصر جمعه در حاشیه کلنگ زنی مسجد بین راهی حضرت امام حسن مجتبی (ع) در آبدان ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در قرآن کریم 28 بار در خصوص مسجد اشاره شده است.

بخشدار آبدان خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هرکسی یک مسجد و بنایی در زمین بگذارد در قیامت از این بنا نصیب او خواهد شد و آنهایی که در ساخت مساجد مشارکت دارند قطعاً باقیات و صالحات در پی خواهد داشت.

درویشی با اشاره به اینکه این مسجد در مسیر اصلی جاده بوشهر بندر عباس واقع شده است کار بسیار مهمی صورت گرفته است گفت: این مسجد متعلق به همه است و همه مردم باید در ساخت این مسجد همت کنند.

بخشدار آبدان افزود:، ما باید در دین مبین اسلام گسترش دهنده فرهنگ باشیم و یکی از فرهنگ های مهم ساخت مساجد است و باید بیش از گذشته شاهد گسترش آن باشیم.

بخشدار آبدان در ادامه افزود: در زمان جنگ تحمیلی از همین مساجد نیروها به جبهه ها اعزام می شدند و مساجد نقش مهمی در شکل گیری و تربیت انسان ها و جوانان داشته است.

درویشی با بیان اینکه در دهه های گذشته جوانان و نوجوانان در دفاع از این آب و خاک نقش داشته اند افزود:،این امر به جهت تربیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد بین راهی افزایش یابد

مساجد بین راهی افزایش یابد