مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 23:552023-02-24ورزشي

کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان آغاز شد


رییس هیئت سوارکاری رفسنجان از برگزاری مرحله اول کورس اسب دوانی زمستانه در پنجم اسفند خبر داد و گفت: مرحله دوم این کورس در 19 اسفندماه جاری خواهد بود.

- ایسنا/کرمان رییس هیئت سوارکاری رفسنجان از برگزاری مرحله اول کورس اسب دوانی زمستانه در پنجم اسفند خبر داد و گفت: مرحله دوم این کورس در 19 اسفندماه جاری خواهد بود.

جابر اکبری در حاشیه مرحله اول برگزاری مسابقات و کورس اسب دوانی اظهار کرد: امروز مسابقات اسب دوانی و کورس رفسنجان با حضور 22 اسب از اسب های ممتاز شهرستان، در میدان سوارکاری قاسم آباد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این مسابقات در 19 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه رفسنجان در کشور در زمینه کیفیت و کمیت اسب رتبه برتری دارد و علاقمندان در این شهرستان بیش از 6000 اسب را پرورش می دهند و نگهداری می کنند، برگزاری کورس اسب دوانی جزء اولویت های شهرستان قرار گرفته است.

اکبری بیان کرد: با همت کمیته کورس استان و فدراسیون سوارکاری؛ میدان اسب دوانی مطابق با استانداردهای ایران تجهیز و بازسازی شد و امیدورایم در قاسم آباد رفسنجان در آینده کورس های با برنامه و ادامه دار برگزار شود.

وی تصریح کرد: کورس کنونی کورس زمستانه است و کورس بهاره را نیز در نظر داریم در سال جدید برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان آغاز شد

کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان آغاز شد