مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-24اقتصادي

گذر از تنش آبی در گلستان با استفاده از پساب ممکن است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: گلستان یکی از استان های شمالی دچار تنش آبی بوده که تنها فرصت برای تأمین آب، استفاده از پساب و جایگزینی آن به جای آب شرب در صنایع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حیدریان عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هم اکنون گلستان روزانه 21 میلیون لیتر فاضلاب ظرفیت واگذاری پساب به صنایع را دارد و در تلاش هستیم بتوانیم با تکمیل کردند مدول های باقیمانده تصفیه خانه های فاضلاب این رقم را افزایش دهیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان با اشاره به کاهش منابع آبی در استان و تاکید بر اینکه تأمین بیش از 94 درصد از منابع آبی استان آب های زیرزمینی بوده، بیان کرد: حفر چاه های غیرمجاز و عدم رعایت الگوی کشت، استفاده بی رویه از منابع آبی و عدم استفاده از آب های سطحی بخشی از عوامل کاهش منابع تأمین هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون در این زمان در برخی از شهرهای دارای تنش استان با کمبود منابع تأمین آب شرب مواجه هستیم.

حیدریان افزود: متأسفانه تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات باعث چالش جدی در حوزه تکمیل کردن پروژه های آبرسانی در استان شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در بخش دیگری گفت: با اجرای طرح جهاد آب رسانی که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی و معین آن قرارگاه خاتم الانبیا (ص) سپاه نینوا در حال انجام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از تنش آبی در گلستان با استفاده از پساب ممکن است

گذر از تنش آبی در گلستان با استفاده از پساب ممکن است