مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-24اجتماعي

معاون آموزش و پرورش: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار است


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها گفت: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، صادق ستاری فرد پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان های ممسنی و رستم ضمن بازدید از ادارات آموزش و پرورش دو شهرستان در برخی مدارس دو شهر مصیری و نورآباد نیز حضور یافت و از نزدیک با  دانش آموزان ممسنی و رستم به گفتگو پرداخت.

وی همچنین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مصیری مرکز شهرستان رستم ضمن تبریک اعساد شعبانیه، اظهار داشت: رشادت های رزمندگان ممسنی بزرگ و شهرستان رستم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مایه افتخار قوم لر زبان در سطح کشور است.

مدرسه خط مقدم تربیت دینی است وی مدرسه را خط مقدم تربیت دینی و حسینی برشمرد و افزود: امروز مکتب حسینی باید در مدارس آموزش داده شود و دانش آموزان با آموزه های نهضت عاشورایی آشنا شوند.

ستاری فرد گفت: مدرسه مهمترین کانون تربیت در جامعه است و در این راستا نیازمند همراهی اندیشمندان هستیم.

ضرورت حضور نیروهای انقلابی و اسلامی نظام تعلیم و تربیت  وی ادامه داد: معلم از مهمترین محور های تحول است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نیروهای انقلابی و اسلامی وارد نظام تعلیم و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار است

معاون آموزش و پرورش: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار است