مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-24اقتصادي

بررسی طرح های برنامه های مصوب سال 1401 کمیسیون معاونت قرآن


در چهارمین جلسه طرح های تفصیلی، برنامه های مصوب سال 1401 کمیسیون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از محل اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در چهارمین جلسه طرح های تفصیلی، برنامه های مصوب سال 1401 کمیسیون از محل اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار گرفتند و چهار برنامه مصوب اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت با اعتبار حدود 780 میلیون تومان بررسی و اصلاحات مورد نیاز انجام و به تصویب نهایی رسیدند.

و در ادامه دو برنامه مصوب جهاد دانشگاهی با اعتبار 750 میلیون تومان با صورت مشارکت 50 درصدی صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی بررسی و به تصویب رسیدند.

لازم به ذکر است طراحی دوره های تربیت خبرنگار حرفه ای قرآنی در سال 1398 و از محل اعتبارات سال 1397 کمیسیون و صندوق مشارکت انجام شده بودند و امسال اجرای آن دوره ها در دستور کار کمیسیون و جهاد دانشگاهی قرار گرفتند.

یک برنامه مصوب شورای عالی قرآن با موضوع طرح اسوه با اعتبار 800 میلیون تومان و با مشارکت 50 درصدی صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی بررسی و به تصویب رسید.

یک برنامه مصوب بنیاد بین المللی کوثر (بانوان قرآنی) با اعتبار 400 میلیون تومان و مشارکت 50 درصدی صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی بررسی و با ارائه نظرات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح های برنامه های مصوب سال 1401 کمیسیون معاونت قرآن

بررسی طرح های برنامه های مصوب سال 1401 کمیسیون معاونت قرآن