مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-24سياسي

مسؤولان به تردد مردم ورامین در قطار شهری رسیدگی کنند


از مسئولان کشور و استان تقاضا داریم تا به وضع تردد مردم رسیدگی کنند و اجازه ندهند، بیش از این مردم در رفت و آمد به تهران از طریق قطار شهری دچار مشکل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان ورامین که در مصلی مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد، با اشاره به مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: از مردم صبور و انقلابی تشکر می کنم که علی رغم تمام تهدیدها و لجن پراکنی های دشمنان، 22 بهمن به گونه ای به میدان آمدند، که باطل السحر تمام توطئه های دشمنان شد، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اخیر حداقل در 10 سال اخیر بی نظیر بود.

وی ضمن تشکر از مردم برای این حضور با شکوه به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: این حضور در دنیا بی نظیر و ثروت ملی مردم است، از سویی به خوبی می دانیم، رییس جمهور با روحیه جهادی و تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه افزود: اگرچه مردم عزیز ما از تحریم های دشمنان و فشارهای خارجی و خیانت های عناصر آن ها با خبر هستند، اما قطعاً جهت اصلاح وضع موجود راه هایی وجود دارد، که امیدواریم از مردم رفع نگرانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به تردد مردم ورامین در قطار شهری رسیدگی کنند

مسؤولان به تردد مردم ورامین در قطار شهری رسیدگی کنند