مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-24سياسي

انتقاد نماینده ولی فقیه از اعضای شورای شهر خرم آباد


نماینده ولی فقیه در لرستان با انتقاد از عملکرد شهرداری و اعضای شورای شهر خرم آباد، گفت: اعضای شورا در عزل و نصب ها دخالت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه نماز جمعه کانون تقوا، اخلاق و بصیرت است، اظهار داشت: خودم و شما نمازگزاران را به اطاعت از فرامین الهی و دوری از محرمات فرا می خوانم، راه فلاح و رستگاری در اطاعت از فرامین الهی است.

تاکید اسلام به امر ازدواج و تشکیل خانواده وی با اشاره به اینکه زن و مرد مکمل یکدیگر هستند، رقیب یکدیگر نیستند، افزود: در اسلام تشکیل خانواده یک احساس درونی و نیاز فطری است، تشکیل خانواده و میل به ازدواج در وجود هر انسانی نهاده شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: وقتی تشکیل خانواده در محدوده عقل و شرع قرار می گیرد و مدیریت آن را عقل و شرع تدبیر می کند، خانواده به عنوان نهادی مقدس در اسلام از آن یاد می شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به روایات متعدد و ثواب در رابطه امر ازدواج و تشکیل کانون خانواده، گفت: اگر جامعه ای چنین شکل گرفت، طبیعتاً دچار آسیب های اجتماعی نخواهد شد، اتفاقات، گناهان و… در پی طلاق رخ نخواهد داد، فساد از جامعه دور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ولی فقیه از اعضای شورای شهر خرم آباد

انتقاد نماینده ولی فقیه از اعضای شورای شهر خرم آباد