مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:302023-02-24سياسي

سپاه دژ مستحکم انقلاب و حفظ ارزش هاست


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های مکتبی این نظام الهی است.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های مکتبی این نظام الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل و همزمان با روز پاسدار اظهار کرد: جلوه هایی از ابهت و سلحشوری سپاه را در دوران دفاع مقدس و در جنگ ناهمگون نامتقارن مشاهده کردیم که به دشمنان این مرز و بوم اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به یغما برود.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابری که غرب و شرق علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت رستاخیز عظیم ملت ایران و نیروهای مسلح را شاهد بودیم که از کیان این مرز و بوم دفاع کرده و اجازه ندادند تا تجربه تلخ واگذاری اراضی این مرز و بوم نظیر آرارات، بحرین و بخشی از هیرمند تکرار شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: سپاه قهرمان در کنار ارتش مقتدر بسیجیان بی تمنا و سایر نیروهای مسلح در این 44 سال با قدرت و صلابت در صحنه های مختلف از انقلاب و ارزش های ملی دفاع کرده و اجازه ندادند تا این نهضت عظیم به بن بست بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دژ مستحکم انقلاب و حفظ ارزش هاست

سپاه دژ مستحکم انقلاب و حفظ ارزش هاست