مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-24اقتصادي

آماده سازی خط 2 مترو شیراز برای خدمات رسانی چهار ساعت در روز


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با اشاره به بهره برداری از فاز نخست خط 2 قطار شهری این کلانشهر در دهه فجر 1401، زمان خدمات رسانی این خط مترو به شهروندان را پس از انعقاد قرارداد بیمه این خط اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر یقطین امروز جمعه از آماده سازی خط2 مترو شیراز برای فعالیت 4 ساعت در روز خبر داد و اظهار داشت: عدم انعقاد قرارداد با شرکت بیمه گر با هدف حفظ ایمنی و سلامت شهروندان دلیل عدم خدمات رسانی مترو شیراز در خط 2 قطار شهری این کلانشهر است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای انعقاد قرارداد بیمه با یک شرکت بیمه گر در حال انجام است که پیش بینی می شود طی یک هفته آینده، قرارداد آن نهایی شود.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اضافه کرد: در حال حاضر فقط یک رام قطار با پنج واگن در خط 2 مترو شیراز آماده خدمات رسانی به شهروندان است که با توجه به وسعت این خط و جمعیت شیراز کم است، اما به دلیل تاکید شهردار شیراز بر راه اندازی این خط احتمالا بعد از انعقاد قرارداد بیمه ای، خط 2 مترو شیراز برای خدمات رسانی در حدود چهار ساعت در شبانه روز آماده خواهد شد.

وی اظهار کرد: در زمان بهره برداری از خط یک مترو شیراز نیز این روال بعد از افتتاح و مسافرگیری انجام شد و حدود 2 ماه روزانه تنها حدود 2 ساعت خدمات دهی به شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی خط 2 مترو شیراز برای خدمات رسانی چهار ساعت در روز

آماده سازی خط 2 مترو شیراز برای خدمات رسانی چهار ساعت در روز