مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-24سياسي

ولایت فقیه و قانون اساسی از برکات انقلاب اسلامی است


ولایت فقیه، قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری از برکات انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه شعبان فصل بهار معنوی، ماه اولیای خدا، فصل عبادت، اخلاق، تربیت و شب زنده داری و دعا و توسل است، اظهار داشت: ماه شعبان ماه جهاد معنوی و هجرت الی الله است و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه اراک افزود: رحمت و مغفرت از ماه شعبان المعظم فرو می ریزد و این ماه باب ورود به ماه مهمانی خدا است و باید با قلوب زنده، چشم های بینا و گوش های شنوا از فرصت های ارزشمند این ماه به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ماه شعبان ماه بهار انسانیت و بهار عاشقان و دلدادگان واقعی اهل بیت (ع) است و بهترین فرصت برای خودسازی و تربیت است و افرادی که در این ماه خود را تصفیه کنند و پاک شوند به پیروزی و موفقیت های بزرگ خواهند رسید.

دری نجف آبادی با اشاره فرارسیدن سوم شعبان المعظم، فرخنده زادروز سید جوانان اهل بهشت، حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار بیان کرد: پاسداری یک فرهنگ ارزشمند است که به برکت انقلاب اسلامی در کشور طنین انداز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه و قانون اساسی از برکات انقلاب اسلامی است

ولایت فقیه و قانون اساسی از برکات انقلاب اسلامی است