مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:212023-02-24سياسي

وحدت و همدلی رمز اقتدار انقلاب است/ پاسداران عامل اقتدار نظامند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی صبح امروز در جریان دیدار با مسئول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به این که در قرآن کریم آیاتی مبنی بر حراست خدایی وجود دارد، اظهار کرد: خداوند در سوره لقمان تاکید می کند اعمال انسان از خرد و کوچک تا اعمال بزرگ تحت نظارت اوست و پاداش و جزای این اعمال را خواهد داد.

وی افزود: خداوند در همه جا حضور دارد و ناظر بر اعمال ما است و در سوره یونس به این موضوع تاکید شده است بنابراین باید بدانیم که ما تحت نظارت خداوند و اشراف خداوند در همه لحظه ها هستیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه امداد خدایی همواره وجود دارد، تصریح کرد: در عملیات والفجر هشت و عملیات فاو امداد خدایی با تمام وجود حس شد و خدا بود که باعث شد نیروهای ایرانی در این عملیات به پیروزی برسند.

آیت الله ناصری یزدی خاطرنشان کرد: خدا در تمام لحظات حضور دارد، همه چیز خداست و ما هم باید خدایی باشیم؛ انقلاب و رهبر ما خدایی بود و باید ما هم خود را خدایی بدانیم و این یقین نباید لفظی باشد باید این یقین با قلب و دل ما عجین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که کار سپاه پاسداران یک کار خدایی است عنوان کرد: راز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 و در جنگ تحمیلی، اتحاد و همدلی مردم بود و اگر در حلقه اول اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و همدلی رمز اقتدار انقلاب است/ پاسداران عامل اقتدار نظامند

وحدت و همدلی رمز اقتدار انقلاب است/ پاسداران عامل اقتدار نظامند