مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-24فرهنگي

برپایی محافل قرآنی شعبانیه در 11 شهر گیلان


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری محافل قرآنی در شب های شعبانیه در 11 شهر گیلان خبر داد و گفت: یکی از ویژگی های این محافل حضور قاریان بین المللی کشورمان در شب های محافل قرآنی است.

- رضا ثقتی در حاشیه محفل قرآنی شهرستان تالش که با تلاوت مهدی غلام نژاد و محمدرضا نمازی و آرش سیفی زاده در مسجد جامع شهرستان تالش برگزار شد، گفت: یکی از رویدادهای خوبی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در ایام مبارک شعبانیه در حال انجام آن است، محافل قرآنی می باشد که قرار است در 11 شهر در شهرستان های مختلف استان گیلان این محافل برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های این محافل حضور قاریان بین المللی کشورمان در شب های محافل قرآنی است، عنوان کرد: این محافل با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی و جامعه قرآنی و موسسه قرآنی تسنیم وحی گیلان چهارم لغایت 16 اسفند در شهرستان های رشت، لاهیجان، لنگرود، آستارا، بندرانزلی، املش، تالش، آستانه اشرفیه، رودسر و فومن برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در زمینه اهداف تشکیل این محافل نورانی قرآنی در شب های شعبانیه اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری بحث رونق گرفتن محافل قرآنی است که متاسفانه در دوران شیوع کرونا از فعالیت آن کاسته و شور و رونق آن کم شده بود و بر آن هستیم که مجددا این محافل برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محافل قرآنی شعبانیه در 11 شهر گیلان

برپایی محافل قرآنی شعبانیه در 11 شهر گیلان