مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-24پزشكي

انتشار کتاب میان رشته ای برای شناساندن عملکرد مغز


کتاب مبانی علوم اعصاب با هدف تقویت دانش آناتومی دانشجویان همراه با آموزش مبانی فیزیولوژی اعصاب و شناساندن بهتر ساختار و عملکرد آن وبیان عوارض ناشی از بیماری های مرتبط با آسیب به نواحی مختلف دستگاه عصبی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی چاپو منتشر شد.

- کتاب "مبانی علوم اعصاب" با هدف تقویت دانش آناتومی دانشجویان همراه با آموزش مبانی فیزیولوژی اعصاب و شناساندن بهتر ساختار و عملکرد آن وبیان عوارض ناشی از بیماری های مرتبط با آسیب به نواحی مختلف دستگاه عصبی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی چاپو منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کتاب مبانی علوم اعصاب علوم اعصاب امروزه به عنوان علمی میان رشته ای تعیین و تسلط برآن نیازمند آشنایی با علوم مختلفی همچون آناتومی فیزیولوژی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، زیست شناسی تکوینی، روانشناسی، علوم شناختی، فارماکولوژی و بیماری شناسی عصبی یا نورولوژی قلمداد شده است.

این کتاب شامل 464 صفحه و شامل 22 فصل با حجمی مناسب از نظر محتوای مطالب ضروری برای یادگیری علوم اعصاب تالیف دکتر شمس الدین احمدی توسط انتشارات دانشگاه کردستان منتشر شده است.

مؤلف در مقدمه کتاب می نویسد: مغز انسان پیچیده ترین ساختار زنده در جهان هستی است و ما را از محیط درون و بیرون آگاه می کند، اعمال حیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب میان رشته ای برای شناساندن عملکرد مغز

انتشار کتاب میان رشته ای برای شناساندن عملکرد مغز