مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-24سياسي

سواحل بوشهر ساماندهی شود/ لزوم رفع فقر در سطح استان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم رفع فقر در سطح استان گفت: سواحل بوشهر ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جهان در آینده به نام امام حسین (ع) رقم خواهد خورد.

وی عشق و علاقه مردم به اهل بیت را ستود و اضافه کرد: پیاده روی بزرگ اربعین خود سرآغازی بر این رویکرد و تأثیرگذاری مکتب سرور و سالار شهیدان است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه و اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین در ادامه مسیر مقدس جمهوری اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همگان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خاطرنشان کرد: همه مسئولان وظیفه دارند که از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.

آیت الله صفایی بوشهری خواستار تلاش برای ساماندهی سواحل استان شد و افزود: دستگاه های مربوطه در ساماندهی وضعیت سواحل مشخص هستند که باید با همراهی مردم نسبت به تحقق این مهم کمک کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان بوشهر اظهار کرد: درآمد تولیدی استان بوشهر برای خزانه کشور بسیار بالا است باید به همین اندازه به مردم استان توجه شود تا فقر از این استان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل بوشهر ساماندهی شود/ لزوم رفع فقر در سطح استان

سواحل بوشهر ساماندهی شود/ لزوم رفع فقر در سطح استان