مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-24سياسي

برگزاری آزمون داوری و میانجی گری به همت جهاددانشگاهی بوشهر


مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری آزمون استخدامی داوری عمومی، داوری تخصصی و میانجی گری مورد نیاز شوراهای حل اختلاف در این استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری آزمون استخدامی داوری عمومی، داوری تخصصی و میانجی گری مورد نیاز شوراهای حل اختلاف در این استان خبر داد.

عارفه سلیمی روز جمعه 5 اسفند در حاشیه آزمون استخدامی داوری عمومی، داوری تخصصی و میانجی گری اظهار کرد: 143 نفر در این آزمون استخدامی نام نویسی کرده بودند که از این تعداد 28 نفر غائب بودند و آزمون با شرکت 115 نفر از ساعت 9 تا 12:30 برگزار شد.

وی اضافه کرد: بعد از اعلام نتایج ، نسبت به مصاحبه بعد از آزمون برای پذیرفته شدگان مرحله اول انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان معرفی می شوند.

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاددانشگاهی استان بوشهر یادآور شد: ثبت نام این آزمون از روز 10 بهمن ماه لغایت 24 بهمن ماه انجام شده بود و نتیجه آن بزودی از طریق سامانه hrtc.

ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

مدیر اجرایی آزمون های استخدامی جهاددانشگاهی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مرکز آزمون این نهادعلمی تا کنون موفق به برگزاری بیش از 20 آزمون استخدامی در سطح استان بوشهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون داوری و میانجی گری به همت جهاددانشگاهی بوشهر

برگزاری آزمون داوری و میانجی گری به همت جهاددانشگاهی بوشهر