مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-24فرهنگي

آثار جشنواره تئاتر کمدی خَندستان از شنبه در اصفهان اجرا می شود


مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان گفت: این جشنواره از روز شنبه 6 اسفند ماه همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز و آثار صحنه ای و خیابانی در سه مکان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دادفر ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه اظهار داشت: از بین 224 اثر به دبیرخانه 118 اثر در بخش صحنه ای و 75 اثر در بخش خیابانی (آزاد) و 31 اثر در خیابانی (زاینده رود) به جشنواره رسیده است.

وی ادامه داد: این آثار از مجموع 28 استان دریافت شده که به لحاظ کیفی و کمی آمار خوب و قابل توجهی است و از همه کارگردانانی که به جشنواره اعتماد کردند قدردانی می کنیم.

مسئول دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان با اعلام میزان آثار برگزیده شده در مرحله رقابتی گفت: در بخش صحنه ای 14 اثر و در بخش خیابانی 13 اثر و خیابانی (زاینده رود) 13 اثر به مرحله نهایی رقابتی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به شرح جزییاتی از برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره از روز شنبه 6 اسفند ماه همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز و در روز 11 اسفند ماه به کار خود پایان می دهد و اختتامیه آن برگزار می شود.

دادفر ادامه داد: در این ایام نمایش های خیابانی در سه مکان از ساعت 9 تا 12 در خیابان سپاه مقابل پارک چهل ستون و بعد از ظهرها از ساعت سه مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار جشنواره تئاتر کمدی خَندستان از شنبه در اصفهان اجرا می شود

آثار جشنواره تئاتر کمدی خَندستان از شنبه در اصفهان اجرا می شود