مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:352023-02-24اقتصادي

نمایشگاهی از جنس مادران و آرزوی کودکانه


نزدیک به 20 تولیدکننده صنعت اسباب بازی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک حضور داشتند و محصولات خود را ارائه کردند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ زینب رازدشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 2 اسفند با حضور مسئولان و مدیران کشوری، تولیدکنندگان، کارشناسان، تشکل ها و انجمن ها، مادران و علاقه مندان به این حوزه در نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از نمایشگاه علاوه بر تولیدات و ملزومات مادر، نوزاد و کودک بخش ویژه ای برای معرفی و تولیدات اسباب بازی در نظر گرفته شد و برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی نیز از دیگر بخش های نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک بود.

در این دوره از نمایشگاه حدود 20 شرکت تولیدکننده اسباب بازی در فضایی بالغ بر 520 متر مربع محصولات خود را عرضه کردند که می توان به سیحان تویز، تانی لند، دانی نو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسپادان تویز، پلی مگنت، شورای نظارت بر اسباب بازی، تانگو، هوگر گیمز، چوبک، اسپادانا، زیگ زیگ، رنگین کمان چوبی، وود تویز لند، دنیای عروسک و اسباب بازی، بازیما و… اشاره کرد.

ضرورت برگزاری نمایشگاه در ایام تعطیلات از آنجا که این نمایشگاه از دوم اسفند آغاز شد و امروز جمعه پنجم اسفند به کار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از جنس مادران و آرزوی کودکانه

نمایشگاهی از جنس مادران و آرزوی کودکانه