مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-24سياسي

وضع اقتصادی امروز قابل دفاع نیست


امروز رییس جمهور با روحیه جهادی و تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم است، اما این اوضاع اقتصادی قابل دفاع نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی گام برداشته و افزود: اگرچه مردم عزیز ما از تحریم های دشمنان و فشارهای خارجی و خیانت های عناصر آن ها با خبر هستند، اما قطعاً جهت اصلاح وضع موجود راه هایی وجود دارد، که امیدواریم از مردم رفع نگرانی شود.

والدین از تربیت اعتقادی و فرهنگی فرزندان غافل نباشند وی سپس به هشت اسفندماه، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: مساله تربیت به عنوان یک تکلیف مهم باید مورد توجه باشد، اولین پایگاه تعلیم و تربیت خانواده است، باید والدین برای رشد اعتقادی و فهم صحیح فرزندانشان اهتمام داشته باشند، متأسفانه برخی خانواده ها عامل انحراف فرزندانشان می شوند، وقتی در خانه اسباب گناه و معصیت رایج شد و حریم های اخلاقی مورد توجه قرار نگرفت، رفاقت ها و همنشینی های نادرست انجام گرفت، معلوم است، چه اتفاقی می افتد.

محمودی افزود: اما وقتی به تکالیف دینی و اخلاقی اهمیت داده شود و والدین الگوی رفتاری و عملی مناسبی برای فرزند باشند، تربیت صحیح رقم خواهد خورد.

امروز مساله حجاب به یک معضل سیاسی و امنیتی تبدیل شده است خطیب جمعه ورامین بحث حجاب و ولنگاری های اخلاقی را مورد اشاره قرار داد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع اقتصادی امروز قابل دفاع نیست

وضع اقتصادی امروز قابل دفاع نیست