مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-24سياسي

تجهیزنیروی دریایی سپاه به 90 شناور موشک انداز دیگر


نیمه اسفند امسال، 90 فروند شناور موشک انداز و راکت انداز با برد عملیاتی بسیار زیاد و توان عملیاتی بالا، به ناوگان این نیرو اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به پرسش ها در خصوص نقش سپاه در ارتقای امنیت دریایی کشور پاسخ داد.

سوال: بحث امنیت مردم پایه خلیج فارس، وضع تردد کشتی های تجاری و امنیت آنها در چه وضعی است؟ فرمانده نیروی دریایی سپاه: خلیج فارس خانه ماست و متعلق به ایران و کشور های مسلمان جنوب حاشیه خلیج فارس است، الان در خلیج فارس تردد ها به صورت عادی صورت می گیرد، همانطور که مستحضر هستید آب راه های ورودی و خروجی در آب های ایران است، بیشترین عمق آب را ما در خلیج فارس سمت ایران داریم، تردد های کشتی ها عموماً نفتکش که بالغ بر 85 نفتکش از آنجا عبور می کند که امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است، قبل از اینکه بیگانه ها هم بیایند در خلیج فارس این امنیت برقرار بوده، با آمدن آنها که مخل امنیت هستند و مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد می کنند، اما الان سعی و تلاش مان بر این است که منطقه را امنیت کامل برقرار کنیم و کشتی های ما کشتی ها دنیا از این آب راه عبور کند که الحمدالله وضعیت  اکنون عادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزنیروی دریایی سپاه به 90 شناور موشک انداز دیگر

تجهیزنیروی دریایی سپاه به 90 شناور موشک انداز دیگر