مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-24پزشكي

هشت طرح عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به بهره برداری رسید


هشت طرح عمرانی و بیمارستانی با اعتبار 940 میلیارد ریال همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) امروز طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری در بیمارستان امام رضا(ع) از موقوفات آستان قدس رضوی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم بهره برداری از هشت طرح عمرانی و بیمارستانی با اعتبار 940 میلیارد ریال همزمان با سالروز میلاد امام حسین(ع) در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تولیت آستان قدس رضوی و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم اظهار کرد: این طرحهای عمرانی و درمانی در مجموع با اعتبار 940 میلیارد ریال در حوزه های درمان سرطان، ناباروری، جراحی قلب، بیماریهای تنفسی و عفونی و راه اندازی دستگاههای تشخیصی در بیمارستان امام رضا(ع) به همت آستان قدس رضوی به بهره برداری رسیده است.

دکتر محمدعلی کیانی افزود: پروژه مرکز درمان ناباروری میلاد(IVF) تحت عنوان مرکز ناباروری در بیمارستان امام رضا(ع) با تجهیزات کامل در مساحتی به متراژ هزار و 500 متر مربع در سه طبقه و با اعتبار 150 میلیارد ریال اعتبار با توجه به اهمیت بحث جوانی جمعیت و زوج های نابارور احداث و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت طرح عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به بهره برداری رسید

هشت طرح عمرانی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به بهره برداری رسید