مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-24فرهنگي

امیدوارم هنرمندان دغدغه زیرساخت نداشته باشند


امیدواریم شبکه زیرساختی موردنیاز برای فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر استان کامل شود و هنرمندان دغدغه زیرساختی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی دادمان در آیین افتتاح پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز اظهار کرد: امروز در گوشه گوشه این خطه، هنرمندان درجه یک، کاربلد و فهیم در دسترس قرار گرفته و سوژه های منحصر به فرد و خرده فرهنگ هایی در زمینه های متعددی فراهم کرده تا حرف عمیق مردم را به زبان هنر بتوان بیان کرد.

وی افزود: امیدواریم با نگاه صحیح مدیران حوزه فرهنگ روزی برسد که نیاز نباشد یک جوان مستعد در حوزه فرهنگ و هنر برای دیده شدن به مرکز کشور بیاید و به جای آن در خطه ای که زیست می کند، بتواند با استعداد و توان خود در سطح نخست فرهنگ و هنر کشورمان دیده شود و کارش مورد تحسین قرار گیرد و بتواند درباره مسائل منطقه خود سخن بگوید.

وی ادامه داد: امروز تلاش ما بر این است تا سینما به محیطی تبدیل شود که خانواده ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر حضور یابند و در تلاشیم تا به شکل گیری مجتمع فرهنگی به معنای واقعی نزدیک شویم.

رییس حوزه هنری با اشاره به اینکه سال گذشته سند زیست بوم و نقشه تحول هنری آذربایجان شرقی تدوین شد، گفت: در این راستا به این نتیجه رسیدیم که باید کار ویژه استان، روایت آذربایجان پیشرو در انقلاب باشد و امروز امیدواریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم هنرمندان دغدغه زیرساخت نداشته باشند

امیدوارم هنرمندان دغدغه زیرساخت نداشته باشند