مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-24سياسي

هدایت صحیح افکار عمومی در جنگ روایت ها ضروری است/نگارش حقیقت بدون ترس از هیاهو ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه شمالی، حجت الاسلام سید علیرضا اَدیانی در دیدار فعالان رسانه ای شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با تبریک میلاد امام حسین(ع)، اظهار کرد: تبلیغ به معنای رساندن است که بین خبرنگاران و روحانیون اشتراک دارد و وقتی یک رویداد یا رخداد با هنر باشد، با همراهی عموم مردم خواهد بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی،گفت: فیلمی مانند فیلم امام علی(ع) به اندازه درس ها و بحث های مختلف علمی محتوا داشت که ظرافت فعالیت هنری به سریال در انتقال مفاهیم کمک کرد و یا سریال امام رضا(ع) در قالب هنر، میلیون ها نفر را پای تلویزیون آورد.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های توسعه یافتگی، رسانه ها هستند و ابزار رسانه ای در طول زمان توسعه پیدا کرد و کار هم تخصصی تر و فنی تر شد، خاطر نشان کرد: فعالیت در رسانه ها، تخصصی است و هر کسی نمی تواند افکار جامعه را با داشته های خودش هم سو کند و در جهان جنگ روایت ها قرار داریم و کشوری که از نظر ذهنی مغلوب شود در میدان جنگ هم مغلوب می شود.

ادیانی، اظهار کرد: نقش روایت گری درست اهمیت بالایی دارد که اگر وقایع کربلا توسط حضرت زینب(س) بیان نمی شد، تاریخ به شکل دیگری بسته می شد و بخش تبلیغی و رسانه ای حضرت زینب نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت صحیح افکار عمومی در جنگ روایت ها ضروری است/نگارش حقیقت بدون ترس از هیاهو ها

هدایت صحیح افکار عمومی در جنگ روایت ها ضروری است/نگارش حقیقت بدون ترس از هیاهو ها