مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-24اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بهاره اسدآباد در آینده نزدیک


رییس اتاق اصناف اسدآباد از برگزاری نمایشگاه بهاره این شهرستان با همکاری شهرداری شهر در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اتاق اصناف اسدآباد از برگزاری نمایشگاه بهاره این شهرستان با همکاری شهرداری شهر در آینده نزدیک خبر داد.

رسول قنبری سلحشور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و افزایش تقاضا در برخی از اجناس و کالاها نمایشگاه عرضه فروش مستقیم کالا(بهاره) شهرستان به زودی عالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه عرضه کالاهای مختلف چون پوشاک، آجیل و شکلات، کیف و کفش، صنایع دستی، محصولات خانگی چون مربا و ترشیجات و .

پیش بینی شده است.

قنبری سلحشور همچنین با بیان اینکه از چند روز پیش بازارچه موقت اقلام محصولات خانگی با همکاری اداره صمت راه اندازی شده و تا 13 اسفندماه به منظور تنظیم بازار شب عید و رفاه حال شهروندان برپا خواهد بود، گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز از تاریخ 10 اسفندماه بازرسی های مشترک مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف با تمام ادارات مرتبط در قالب تیم های مختلف صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه انتظار است متصدیان واحدهای صنفی با توجه به افزایش ضریب جرائم تخلفات صنفی کاملا موارد و مسائل مربوط به قانون نظام صنفی از جمله درج قیمت و نرخ نامه و نیز صورتحساب یا فاکتور اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بهاره اسدآباد در آینده نزدیک

برگزاری نمایشگاه بهاره اسدآباد در آینده نزدیک