مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 06:512023-02-24حوادث

روشی جدید در خالی کردن حساب های بانکی


سرهنگ علی رضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اخیرا طی مراجعات شهروندان استان به پلیس فتا مشخص شد مجرمان سایبری با ترفند درج آگهی تحت عنوان استخدام ادمین برای بازی های آنلاین از شهروندان استان کلاهبرداری می کنند و متاسفانه برخی شهروندان با این روش فریب خورده اند.

وی افزود: طی تحقیقات پلیسی مشخص شد پس از مشاهده آگهی موصوف برخی از شهروندان با صاحب آگهی  تماس گرفته و در ادامه فرد کلاهبردار به بهانه نصب اپلیکیشن مدیریت آنلاین بازی اقدام به ارسال بدافزار بر روی گوشی شهروند ایلامی نموده که موجب دسترسی کامل به تلفن همراه و خالی شدن حساب بانکی و ارسال پیامک جعلی به مخاطبین فرد قربانی شده است.

رییس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: این افراد کلاهبردار به این شیوه بسنده نکرده و حتی در اقدام بعدی با ارسال لینک سایت های ارز دیجیتال به شهروندان ایلامی از آنان خواسته اند تا با مراجعه به سایت ثبت نام کرده و اطلاعات بانکی و هویتی خود را ثبت کنند که متاسفانه علاوه بر اینکه حساب شهروندان را خالی کرده اند از اطلاعات هویتی افراد  سوءاستفاده شده است.

این مقام مسئول توصیه کرد: شهروندان عزیز تحت هیچ شرایطی اطلاعات حساب بانکی و هویتی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و  جهت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشی جدید در خالی کردن حساب های بانکی

روشی جدید در خالی کردن حساب های بانکی