مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:102023-02-23ورزشي

والیبال ساحلی در بوشهر توسعه می یابد


سرمربی تیم والیبال ساحلی پیکان دیّر گفت: با توسعه امکانات و زیرساخت های لازم، باشگاه ورزشی پیکان دیّر در برنامه ای درازمدت به دنبال توسعه والیبال ساحلی به ویژه در شهرستان های جنوبی استان بوشهر است.

- ایسنا/بوشهر سرمربی تیم والیبال ساحلی پیکان دیّر گفت: با توسعه امکانات و زیرساخت های لازم، باشگاه ورزشی پیکان دیّر در برنامه ای درازمدت به دنبال توسعه والیبال ساحلی به ویژه در شهرستان های جنوبی استان بوشهر است.

غلامرضا بحری پنجشنبه 4 اسفند در حاشیه مسابقات هفته دوم دور سوم لیگ برتر والیبال کشور در بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تیم والیبال پیکان دیّر با جذب 2 بازیکن مطرح ساحلی کشور در کنار استفاده از استعدادهای جوان بومی سعی دارد جاذبه لازم برای ترغیب جوانان استان و استقبال از این ورزش مفرح ساحلی را فراهم کند.

وی اضافه کرد: توانمندی های طبیعی برای توسعه این ورزش در استان بوشهر وجود دارد و با برنامه ای که در حال اجرای آن هستیم نوجوانان و جوانان مستعد و علاقه مند به این ورزش را به ویژه در شهرستان های دیّر و کنگان شناسایی می کنیم و برای تیم خود و ورزش والیبال ساحلی استان پشتوانه خواهیم ساخت.

سرمربی تیم والیبال ساحلی پیکان دیّر تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر در جایگاه مناسبی از جدول لیگ والیبال ساحلی کشور قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی در بوشهر توسعه می یابد

والیبال ساحلی در بوشهر توسعه می یابد