مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:452023-02-23اقتصادي

ساخت تصفیه خانه آب نکا با 300 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود


فرماندار نکا با اشاره به اهمیت تأمین آب شرب در منطقه از کلنگ زنی پروژه تصفیه خانه سد گلورد در پایین دست شاهبند با اعتبار 300 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا بابایی شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان نکا گفت: پروژه ی بزرگ تصفیه خانه ی سد گلورد جهت تأمین آب شرب و استفاده از آب کشاورزی از نیازهای بسیار مهم مردم منطقه به شمار می آید که با بهره برداری از این طرح مردم شرق مازندران در حوزه ی آب شرب و استفاده از آب های سطحی برای اراضی کشاورزی از دغدغه ی کمتری برخوردار می شوند.

وی افزود: این پروژه در پایین دست شاهبند با اعتبار 300 میلیارد تومان در اعیاد شعبانیه کلنگ زنی می شود که در بازه زمانی 8 ماه به پایان می رسد.

فرماندار نکا در ادامه با اشاره به حضور ماندگار مردم شهرستان در 22 بهمن تصریح کرد: حضور ماندگار مردم در راهپیمایی 22 بهمن قاب پر افتخاری از بصیرت و ولایتمداری مردم نکا در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بود که نشان دادند هر جا بحث اقتدار نظام و ولایت مداری در میان باشد مردم گوش به فرمان ولایت فقیه در صف اول قرار می گیرند.

به گفته بابایی هر وقت اقدامات اساسی در مسائل معیشتی مردم صورت گیرد سر و صداها و اخلال های دشمنان زیاد می شود که این امر نشان از اجرای نقشه پیچیده دشمنان علیه این نظام و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تصفیه خانه آب نکا با 300 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود

ساخت تصفیه خانه آب نکا با 300 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود