مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-23ورزشي

تاریخ سازی بازیکنان پاس گرگان بدون پول و قرارداد مالی


سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با بیان اینکه بازیکنان پاس بدون پول و قرارداد مالی با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تاریخ سازی کردند، - ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با بیان اینکه بازیکنان پاس بدون پول و قرارداد مالی با صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تاریخ سازی کردند، گفت: اتفاق امروز نتیجه هدفمندی است که با تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت همه مسئولین رقم خورد.

عیسی سنگدوینی شامگاه امروز پنج شنبه 4 اسفندماه 1401 پس از برتری تیم پاس گرگان مقابل هوراسان رامسر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بازیکنان تیم والیبال پاس گرگان بدون پول و قرارداد مالی تاریخ سازی کردند، اظهار کرد: اینکه در اولین حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بتوانند به این سطح صعود کنند کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان با تأکید بر اینکه شخصیت من آرمان گراست و در حوزه کاری خود همیشه با برنامه و موفق بوده ام، ادامه داد: پیش تر در لیگ یک شگفتیسازی کرده و با همت بازیکنان در 21 بازی 21 برد را ثبت کرده بودیم که در تاریخ ورزش والیبال کشور ثبت شده است.

وی هدفمند بودن را نخستین پله موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: اتفاق امروز هم نتیجه همین هدفمندی است که با تلاش بازیکنان، کادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی بازیکنان پاس گرگان بدون پول و قرارداد مالی

تاریخ سازی بازیکنان پاس گرگان بدون پول و قرارداد مالی