مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-23سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه همکاری های امنیتی ایران و عراق


وزیر امور خارجه با اشاره به برخی نگرانی های امنیتی ناشی از حضور جریان های ضدانقلاب و تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق، توسعه همکاری های امنیتی دو کشور و رفع این گونه تهدیدات را از اولویت های ایران خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهایش در عراق امروز (پنجشنبه) چهارم اسفند ماه با هادی العامری رییس ائتلاف فتح و از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی در بغداد دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشکیل دولت فراگیر در عراق، این موفقیت را به العامری و اعضای چارچوب هماهنگی شیعی تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تأکید بر جایگاه مهم عراق در تحولات منطقه ای، به بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای پرداخت.

امیرعبداللهیان با اشاره به برخی نگرانی های امنیتی ناشی از حضور جریان های ضدانقلاب و تجزیه طلب در اقلیم کردستان عراق، توسعه همکاری های امنیتی دو کشور و رفع این گونه تهدیدات را از اولویت های جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

هادی العامری نیز در این دیدار ضمن ادای احترام به شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یادآوری نقش بی بدیل سردار سلیمانی در برقراری ثبات و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت همکاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه همکاری های امنیتی ایران و عراق

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه همکاری های امنیتی ایران و عراق