مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:552023-02-23اقتصادي

پرونده همه بدهکاران بانکی تعیین تکلیف شد


مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری گفت: بدهی های نزدیک به صد درصد و همه بدهکاران بانکی کشور که اولویت نخست اقدامات این ستاد از سال گذشته تاکنون بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا یزدی در هفتمین همایش سراسری دیده بان شفافیت و عدالت در مشهد اظهار کرد: بدهی های نزدیک به صد درصد و همه بدهکاران بانکی کشور که اولویت نخست اقدامات این ستاد از سال گذشته تاکنون بوده، اکنون تعیین تکلیف شده است.

مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری افزود: اولویت نخست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی مربوط به حوزه بانک، بانکداری، بدهکاران و ابر بدهکاران بانکی بوده است که اکنون برخورد با ابر بدهکاران بانکی شروع شده و میزان بدهی و نحوه پرداخت همه آنها تعیین تکلیف شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا بخش زیادی از اموال را از افراد بدهکار برگردانده ایم اما در ادامه باید دستگاه قضایی ورود کند و کار بازپرسی را انجام دهد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ریاست جمهوری بیان داشت: فعالیت در حوزه پیشگیری نیز آغاز شده و در این راستا دستورالعمل ها و بخش نامه هایی که باید بانک ها عمل کنند، توسط خود بانک مرکزی تدوین و دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده همه بدهکاران بانکی تعیین تکلیف شد

پرونده همه بدهکاران بانکی تعیین تکلیف شد