مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:402023-02-23سياسي

ایجاد 10 هزار شغل مستقیم توسط 21 کارآفرین برتر ملی


مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارآفرینی را موتور اصلی اقتصاد دانست و از ایجاد 60 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط برگزیدگان جشنواره کارآفرینان برتر ملی خبر داد.

- مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارآفرینی را موتور اصلی اقتصاد دانست و از ایجاد 60 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط برگزیدگان جشنواره کارآفرینان برتر ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندوکیلی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی اظهار کرد: تلاش ما در دفتر توسعه کارآفرینی وزرات کار بر این بوده که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت توسعه کارآفرینی در کشور گام برداریم.

وی کارآفرینی را موتور اصلی اقتصاد عنوان کرد و گفت: با نوآوری محصول جدید خلق می شود و کارآفرینان می توانند در این مسیر کشور را توسعه بخشند و به همت آنها اقتصاد پیشرفت کند.

زندوکیلی در عین حال به روند انتخاب کارآفرینان برتر در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال 6000 نفر در جشنواره ثبت نام کردند که در قالب جشنواره چهاردهم 21 نفر از استانهای مختلف به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی متذکر شد که شاخص های ارزیابی و فرایند داوری در این دوره از جشنواره تغییراتی داشته و شفافیت بیشتری را تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 10 هزار شغل مستقیم توسط 21 کارآفرین برتر ملی

ایجاد 10 هزار شغل مستقیم توسط 21 کارآفرین برتر ملی