مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:152023-02-23سياسي

«جذب حداکثری نسل جوان» مهمترین اولویت ستاد نماز جمعه قزوین است


نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و یکی از اصلی ترین نهاد های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات سیاسی و دینی و بصیرت افزایی در بین عامه مردم است و بر این اساس جذب نسل نوجوان و جوان در اولویت ستاد نماز جمعه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شفیعی شاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل ستاد نمازجمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر و یکی از اصلی ترین نهاد های تاثیر گذار در تقویت اعتقادات سیاسی و دینی و بصیرت افزایی در بین عامه مردم است.

وی خلاقیت و نوآوری را از کلیدی ترین راه ها برای جذب قشر جوان و نوجوان به نماز جمعه دانست و اذعان کرد: با عملیاتی کردن طرح ها و برنامه هایی همچون طرح دانش آموزی میعاد، طرح مصباح، طرح مشکات، طرح یاوران جمعه و طرح مهر جمعه می توان گام های موثری را در جهت جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه برداشت.

رییس ستاد نماز جمعه قزوین تصریح کرد: طرح ها و برنامه هایی را جهت جذب حداکثری مردم به نماز جمعه در استان قزوین برنامه ریزی کرده ایم که می توان به طرح پزشک جمعه، مشاوره های حقوقی در نماز جمعه و.

اشاره کرد.

شفیعی شاد در رابطه با استمرار طرح نهضت خدمت در نماز جمعه استان نیز این چنین بیان کرد: طرح نهضت خدمت از سال 1397 با هدف حضور مسئولین دستگاه های خدمات رسان جهت پاسخگویی به مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جذب حداکثری نسل جوان» مهمترین اولویت ستاد نماز جمعه قزوین است

«جذب حداکثری نسل جوان» مهمترین اولویت ستاد نماز جمعه قزوین است