مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-23سياسي

فعالیت 780 وکیل پایه یک در لرستان/ دریافت هزینه وکالت باید بر اساس تعرفه باشد


رییس کانون وکلا دادگستری لرستان گفت: ما در خصوص هزینه های وکالت تعرفه داریم ، بنابراین اگر تخلفی مشاهده شد به کانون وکلا انعکاس داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، کیانوش هادی پور در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت سال روز استقلال نهاد وکالت دادگستری برگزار شد، با اشاره به اینکه استقلال وکلا تضمین کننده دادرسی منصفانه و عادلانه است، اظهار کرد: نتیجه استقلال وکلا به مردم برمی گردد، از طرفی هر گونه خدشه در استقلال کانون وکلای دادگستری اجرای عدالت را با مشکل مواجه می کند.

وی افزود: در دنیا 4 ضلع اصلی تحقق عدالت وجود دارد که شامل دادگستری، قاضی، وکیل و کانون وکلای مستقل است.

رییس کانون وکلای دادگستری لرستان با اشاره به اینکه مشکل کانون وکلا آیین نامه و بخشنامه های فراقانونی است، عنوان کرد: نکته دیگر ایجاد نهاد موازی است، ایجاد مرکز مشاوران در کنار کانون وکلا دادگستری باعث شده صدور پرونده مرکز مشاوران توسط دستگاه قضایی انجام بشود و این موضوع استقلال وکلا را زیر سوال می برد.

هادی پور در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 780 وکیل پایه یک و 190 کارآموز در کانون وکلای دادگستری فعالیت دارند، گفت: اشتغال و ارایه خدمت معاضدتی به مردم استان از طریق کانون وکلای دادگستری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 780 وکیل پایه یک در لرستان/ دریافت هزینه وکالت باید بر اساس تعرفه باشد

فعالیت 780 وکیل پایه یک در لرستان/ دریافت هزینه وکالت باید بر اساس تعرفه باشد