مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-23سياسي

عزم جدی دولت عراق برای محاکمه عوامل ترور سردار شهید


رییس شورای عالی قضایی عراق در دیدار امیرعبداللهیان بر عزم ملی و جدی دولت عراق برای محاکمه عوامل ترور شهید سلیمانی و همرزمانش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) چهارم اسفند ماه در ادامه دیدارهای خود در بغداد با مقامات عراقی با فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق دیدار و در خصوص موضوعات مختلف تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن ابلاغ سلام های آیت الله رییسی و حجت الاسلام اژه ای، دعوت رسمی رییس قوه قضاییه کشورمان از مقام قضایی عراق برای سفر به ایران را به اطلاع رساند.

امیرعبداللهیان با اشاره به اقدامات حقوقی جامع ایران در خصوص پرونده پیگیری ترور شهید سردار سلیمانی، خواستار نهایی شدن اقدامات طرف عراقی در خصوص این پرونده شد.

* وجود گروهک های جدایی طلب و ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق، نه تنها تهدیدی برای امنیت ایران، بلکه تهدیدی برای امنیت کردستان عراق و بغداد نیز است وی در ادامه ضمن تشریح آخرین وضعیت روابط ایران و عراق، از تلاش های فائق زیدان برای تشکیل کمیته عالی امنیتی بین دو کشور تشکر کرده و تأکید کرد که وجود برخی گروهک های جدایی طلب و ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق، نه تنها تهدیدی برای امنیت جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دولت عراق برای محاکمه عوامل ترور سردار شهید

عزم جدی دولت عراق برای محاکمه عوامل ترور سردار شهید