مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-23سياسي

جامعه قرآنی در بحث جهاد تبیین وظیفه سنگینی به دوش دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وظیفه معلمان و متولیان آموزش قرآن در حوزه جهاد تبیین به ویژه در این مقطع زمانی سنگینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ظهر پنج شنبه در آیین اختتامیه جشنواره لیمو شیرین با موضوع نماز اول وقت، اظهار داشت: در بحث آموزش قرآن فقط به روخوانی بسنده نشود بلکه باید از مفاهیم قرآنی به نحو احسن استفاده کنیم تا بتوانیم در حوزه جهاد تبیین، شبهات دشمن را باطل کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم و اساسی که در مقطع فعلی و در این چند ساله مورد توجه و تأکید بوده جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فریضه فوری و قطعی از آن نام برده اند.

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: جهاد تبیین همواره مهمترین و اساسی ترین رسالت پیامبران و ائمه معصومین (ع) نیز بوده است.

طالبی ادامه داد: مهمترین محوری که در جهاد تبیین از طرف خدا مشخص شده آیات وحی می باشد که تحت عنوان جدا کننده حق از باطل مطرح است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره بشریت دچار فراز و نشیب های زیادی بوده و همواره جبهه حق مقابل باطل ایستاده گفت: بخش عمده ای از قرآن موضوع حق و باطل است لذا خداوند در سوره فرقان آیه 52 می فرماید با جهاد کبیر و بزرگ به مقابله با کافران برخیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه قرآنی در بحث جهاد تبیین وظیفه سنگینی به دوش دارند

جامعه قرآنی در بحث جهاد تبیین وظیفه سنگینی به دوش دارند