مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-23پزشكي

راه اندازی نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور از سوی کمیته امداد


نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند با حضور رییس کمیته امداد در شهرستان هلیلان افتتاح شد.

- نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند با حضور رییس کمیته امداد در شهرستان هلیلان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور برای ارائه خدمات به بیماران نیازمند در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در شهرستان هلیلان افتتاح شد.

بختیاری در این مراسم با اشاره به خدمت کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان مددجویان گفت: خدمات درمانی یکی از ضروریات و نیازهای مهم مناطق و استان های محروم کشور است.

وی افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم برنامه ها و طرح های خوبی در زمینه درمان و سلامت دارد و حضور دستگاه های توانمند در کنار دولت می تواند به کاهش سطح محرومیت مناطق محروم منجر شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، این مرکز درمانی با 25 تخت بیمارستانی و بخش های درمانی متنوع، نخستین بیمار سیار و صحرایی در سطح کشور است که امروز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در منطقه محروم هلیلان فعالیت خود را آغاز کرد.

براساس این گزارش، در این بیمارستان صحرایی بخش درمانی اختصاصی و ویژه ای به مددجویان کمیته امداد اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور از سوی کمیته امداد

راه اندازی نخستین بیمارستان صحرایی غیرنظامی کشور از سوی کمیته امداد