مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-23اقتصادي

قول وزیر راه برای کاهش حجم تراکم در پایانه مرزی آستارا تا پایان سال


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا پایان ماه جاری شاهد کاهش حجم تراکم در پایانه مرزی آستارا خواهیم بود، گفت: سامانه نوبت دهی تقاضا برای عبور و مرور کامیون های ترانزیتی در پایانه مرزی آستاراراه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان راهداری مسئول پیگیری وضعیت پایانه باری و مرزی آستارا بوده است، اظهار کرد: چند مشکل از جمله هماهنگی کم میان سازمان راهداری که مسؤول مدیریت و پیگیری وضعیت پایانه بوده با گمرگ که وظیفه ترخیص  کالا را بر عهده دارد وجود داشته که در این خصوص جلسات مختلف با گمرگ برگزار شده است.

وی با اشاره به قدیمی بودن پل مرزی آستارا گفت: این پل که معبر اصلی ورود و خروج کامیون و تریلی های ترانزیتی به کشور است 80 سال قدمت دارد که همین امر سبب شد به دلیل عدم تحمل برای عبور و مرور حجم زیادی از کامیون های ترانزیتی، با مشکل مواجه شدیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکل تراکم کامیون و تریلی های ترانزیتی در پایانه مرزی آستارا بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و 500 کامیون و تریلی ترانزیتی در پشت این پایانه مرزی حضور دارند ولی پل مرزی آستارا تحمل ورود و خروج این میزان از خودرو را ندارد لذا از یک ماه گذشته و با دستور رییس جمهور تیمی کارشناسی وارد آستارا شده و مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر راه برای کاهش حجم تراکم در پایانه مرزی آستارا تا پایان سال

قول وزیر راه برای کاهش حجم تراکم در پایانه مرزی آستارا تا پایان سال