مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-23بين الملل

دستاورد مقاومت فلسطین در تحمیل معادله جدید نظامی علیه تل آویو


منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، خبرنگاران و تحلیلگران رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه واکنش های مختلفی به حملات هوایی ارتش این رژیم علیه نوار غزه نشان دادند.

تحلیلگران و خبرنگاران صهیونیست در توییت های خود تاکید کردند کابینه راستگرای رژیم صهیونیستی همچنان سیاست مهار و جلوگیری از تنش را در دستور کار قرار داده و آن را پیگیری می کند چنانچه در کابینه های گذشته نیز اتخاذ همین سیاست توسط آنها قابل مشاهده بود که پیام این سیاست برای حماس آن است که اسراییل شلیک موشک را می پذیرد همانطور که دولت های گذشته نیز این گونه بودند و در این خصوص تفاوتی میان سدیروت و عسقلان وجود ندارد.

بر اساس اعلام خبرنگار وبگاه صهیونیستی واللا ارتش اسراییل ، واکنش به شلیک 6 موشک از نوار غزه را محدود کرده و تنها به حمله هوایی علیه یک پایگاه و یک مجموعه نظامی متعلق به حماس اکتفا نمود که پیش از این هم به آن حمله کرده بود.

حملاتی که تلفات خاصی هم نداشت.

خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: جبهه داخلی بر ادامه شرایط طبیعی در مناطق همجوار غزه بدون هیچ گونه دستورالعمل خاصی تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد مقاومت فلسطین در تحمیل معادله جدید نظامی علیه تل آویو

دستاورد مقاومت فلسطین در تحمیل معادله جدید نظامی علیه تل آویو