مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-23سياسي

از تأکید بر همکاری های بین المللی تا تلاش برای مدیریت بهینه منابع آب


اعضای شورای حکام آب در سیزدهمین اجلاس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری ضمن تأکید بر ضرورت تقویت و توسعه همکاری های بین المللی از تلاش جمعی برای مدیریت بهینه منابع آب سخن گفتند و مواضع خود را نسبت به برنامه های آینده این مرکز بیان کردند.

- اظهارات اعضای شورای حکام آب در سیزدهمین اجلاس مدیریت آب شهری: از تأکید بر همکاری های بین المللی تا تلاش برای مدیریت بهینه منابع آب اعضای شورای حکام آب در سیزدهمین اجلاس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری ضمن تأکید بر ضرورت تقویت و توسعه همکاری های بین المللی از تلاش جمعی برای مدیریت بهینه منابع آب سخن گفتند و مواضع خود را نسبت به برنامه های آینده این مرکز بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عون ذیاب عبدالله - وزیر منابع آب عراق - در سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب که در تهران برگزار شد، گفت: آب یکی از اساسی ترین نیازهای جوامع بشری است که دولت ها برای پیشبرد اهداف خود و تحقق توسعه پایدار به شدت به آن نیاز دارند.

وی افزود: آب و روش استفاده از آن به ویژه در منطقه جنوب غرب آسیا که یک منطقه خشک و نیمه خشک است از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است.

وزیر منابع آب عراق ادامه داد: ما در عراق به ویژه حوضه های آبریز دجله و فرات با چالش های فراوانی در تأمین آب کافی روبرو هستیم و در دهه های اخیر میزان ورودی آب به دجله و فرات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تأکید بر همکاری های بین المللی تا تلاش برای مدیریت بهینه منابع آب

از تأکید بر همکاری های بین المللی تا تلاش برای مدیریت بهینه منابع آب